Sztab VVeteranów
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł:
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek:
Premiera Pl:
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Starfield
* tgm – God Mode
* tim – nieśmiertelność
* psb – odblokuj wszystkie dostępne moce
* tdetect – niewidzialność dla NPC
* tcai – AI nie będzie brało cię na celownik w trakcie walki
* tcl – przechodzenie przez ściany
* player.additem [ID przedmiotu] [wartość] – wybrana liczba określonego przedmiotuy trafi do twojego ekwipunku
* [ID broni].amod [ID modyfikacji] – dodaj modyfikację do wybranej broni
* [ID broni].rmod [ID modyfikacji] – usuń modyfikację z wybranej broni
* killall – zabij wszystkich NPC w okolicy
* kah – zabij wszystkich wrogów w okolicy
* resurrec
t – wskrześ wybranego NPC
* unlock – odblokuj wybrane drzwi lub skrzynię
* player.setlevel [wartość] – podnieś poziom postaci do wybranego
* player.placeatme [ID przedmiotu] [wartość] – wybrany przedmiot/przeciwnik pojawia się przed postacią gracza
* player.paycrimegold 0 0 [ID frakcji] – spłać wszystkie nagrody na głowę bohatera u wybranych frakcji
* showlooksmenu player 1 – otwórz menu kreacji bohatera
* player.removeperk [ID] – usuń wybraną umiejętność/perk/przeszłość
* player.addperk [ID] – dodaj wybraną umiejętność/perk/przeszłość
* player.setav carryweight [wartość] – zwiększ udźwig do wybranej wartości
Autor: Klemens
* tim – nieśmiertelność
* psb – odblokuj wszystkie dostępne moce
* tdetect – niewidzialność dla NPC
* tcai – AI nie będzie brało cię na celownik w trakcie walki
* tcl – przechodzenie przez ściany
* player.additem [ID przedmiotu] [wartość] – wybrana liczba określonego przedmiotuy trafi do twojego ekwipunku
* [ID broni].amod [ID modyfikacji] – dodaj modyfikację do wybranej broni
* [ID broni].rmod [ID modyfikacji] – usuń modyfikację z wybranej broni
* killall – zabij wszystkich NPC w okolicy
* kah – zabij wszystkich wrogów w okolicy
* resurrec
* unlock – odblokuj wybrane drzwi lub skrzynię
* player.setlevel [wartość] – podnieś poziom postaci do wybranego
* player.placeatme [ID przedmiotu] [wartość] – wybrany przedmiot/przeciwnik pojawia się przed postacią gracza
* player.paycrimegold 0 0 [ID frakcji] – spłać wszystkie nagrody na głowę bohatera u wybranych frakcji
* showlooksmenu player 1 – otwórz menu kreacji bohatera
* player.removeperk [ID] – usuń wybraną umiejętność/perk/przeszłość
* player.addperk [ID] – dodaj wybraną umiejętność/perk/przeszłość
* player.setav carryweight [wartość] – zwiększ udźwig do wybranej wartości
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
30.08.2022 |
m237 »
"Matilda II - twardy orzech" Zdjęcie przedstawiają
więcej komentarzy
dodaj komentarz